Tapasztalatok

2009.11.11. 09:55 - Thaigyógymasszázs

Nagyon megnyugtató volt a masszázs és olyan technikák is voltak benne, melyekkel eddig egyik masszázs fajtánál sem találkoztam. Fura volt, hogy nem erőkifejtéssel, hanem a reflexológiás pontok megnyomásával is lehet eredményt elérni. 

Köszönöm: Asztalos Ágnes

Félidős kismama vagyok. 

Ahhoz az örömteli érzéshez, hogy szépen növekszik a babám, egy kevésbé örömteli dolog is párosult; hát- és derékfájás. Gondolom, vagyunk még ezzel így egy páran, s mint mindenki más, én is próbáltam elfogadni, nem észrevenni az időnkénti fájdalmakat. Majd hallottam a thai masszázsról, s olvastam, hogy ezt kismamáknak is lehet, így gondoltam, kipróbálom. Jól tettem. A már jól ismert "normál" masszázs helyett - ahol jól megdögönyözik az embert - itt ujjal nyomkodnak meg bizonyos pontokat a testen, de valahogy pont ott, ahol kell, s pont olyan erővel, hogy jól essen.

Ezért nagyon jól éreztem magam már a masszázs alatt is, nem is beszélve a nyugodt környezetről s a lágy, halk zenéről.

Másnap végre fájdalmak nélkül ébredtem, s már jó pár napja tart ez a kellemes érzés. 

Így csak ajánlani tudom a masszázst mindenkinek, biztos másokon is segít.

Kriszta
 

A bejegyzés trackback címe:

https://thaigyogymasszazs.blog.hu/api/trackback/id/tr781517355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thai Gyógyító Masszázs 2010.02.08. 11:46:41

Nos,én is az az ember vagyok aki érdeklődik az alternatív orvoslás, a keleti gyógymódok iránt.
Amikor hallottam Orsi,hogy ezzel foglalkozol fel is csillant a szemem.Tudtam,hogy ki fogom próbálni.
Nagy meglepetés nem ért,mert tudtam,hogy más lesz mint egy masszázs.Hát az is volt!
Orsi,nagy összpontosítás és figyelem közepette-erősen él emlékeimben azóta is a tekinteted- láttál "munkához".És rögtön ráéreztél,hol van probléma,hová kell nyúlni,melyik ponton hogy érzek.Csak onnan tudom,hogy a helyes pontok voltak,mert rögtön,és utána még napokig éreztem kezed munkájának jótékony hatását.Mintha a kezed még napok múlva is az érintett pontokon lenne,és gyógyítana.
Külső szemlélő gondolhatta volna,hogy nem sok minden történik,a kezelés alatt,de pont ez a csodálatos mindegyik keleti orvoslásnál,ez a szelíd gyógymód.Azóta is nagyon jó érzéssel gondolok vissza erre a kis masszázsra,kényeztetésre.Nagyon jól esett,köszönöm!
És nem feledkezhetem meg szólni a kis maszirozó helységedről sem!Nagyon szépek a bútorok,nagyon hangulatos hely.Ha arra járok,mindig bekukkantok megcsodálni.
És még egyszer köszönöm szépen a mesterednél való érdeklődést a női bajaim megoldásához.Remélem gyógyításképp már nem lesz rá szükség,de kikapcsolódásképp még lesz alkalmam élni a lehetőséggel!
Köszönöm Orsi!
Emese
süti beállítások módosítása